Kouluttaja Tanja Karjalainen

Kouluttaja
Tanja Karjalainen

Koulutuspaikka
Sibeliustalo
Ankkurikatu 7, LAHTI

Yrityskohtainen laatukoulutus

Yrityskohtaisena toteutuksena
Koulutusta toteutetaan myös yrityskohtaisena toteutuksena. Pyydä tarjous.

Lisätietoa

TUNNETKO ASIAKKAASI

Tiedätkö ovatko asiaasi tyytyväisiä? Kuinka voisit kerätä tietoa ja analysoida sitä?

Kenelle koulutus soveltuu

Kurssi sopii kaikille, jotka haluavat ymmärtää asiakasta ja asiakkaan tarpeita sekä haluavat oppia parantamaan asiakastyytyväisyyttä.

Tekniikat haltuun

Kurssi tarjoaa työkaluja ja tekniikoita asiakasrajapinnan hallintaan ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen.

Monimuotoinen osallistumistapa

Valitse itsellesi sopivin toteutustapa. Koulutuksen voi käydä lähiopetuksena, etänä tai hybridinä. Postitamme koulutusmateriaalit sekä striimaamme koulutuspäivät etänä osallistuville.

Elämyksellinen koulutuspaikka

Koulutus järjestetään ainutlaatuisissa kokouspuitteissa Sibeliustalossa, Vesijärven rantamaisemissa.

Laadukkaat tarjoilut

Food & Events huolehtii nautinnollisista koulutuspäivän tarjoiluista tarjoten varmasti jotakin jokaisen makuun.

Ilmoittautuminen ja peruutusehdot

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset tulisi tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Voit ilmoittautua suoraan kurssisivulta, sähköpostitse tai puhelimitse (03-7804 264). Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua.

 

Peruutus

Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.

Erityisruokavalio

Muistathan myös ilmoittaa mahdollisesta eritysruokavaliostasi ilmoittautumisen yhteydessä.

Koulutuksesta sanottua

Testi
Testaaja
5

Kysy myös yrityskohtaista toteutusta

Järjestämme koulutusta myös yrityskohtaisesti räätälöitynä toteutuksena. Ota yhteyttä ja kysy lisää!