• Kirjoittajat:

    Gerald J. Langley, Ronald D. Moen, Kevin M. Nolan, Thomas W. Nolan, Glifford L. Norman, Lloyd P. Provost

  • Julkaisuvuosi:

    2009

  • Sivuja:

    490

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

  • Kieli:

    Englanti

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.

The Improvement Guide, 2nd Edition

Gerald J. Langley, Ronald D. Moen, Kevin M. Nolan, Thomas W. Nolan, Glifford L. Norman, Lloyd P. Provost
Tuotteen numero: 1122
105,00  Hinta: 115,50  (alv 10%)

The Improvement Guide - A Practical Approach to Enhancing Organizational Performance, 2nd Edition

Kirja on parantamisen käytännön opas, jonka pitäisi kuulua jokaisen kehitys- ja laatutyötä tekevän peruskirjaksi. Kirjassa on lukuisia esimerkkejä niin julkishallinnon, palvelusektorin kuin terveydenhoidon ja teollisuuden alalta siitä kuinka muutos luodaan, testataan ja otetaan käyttöön. Kirja esittelee tieteellisen, so. testatun, parantamisen mallin (The Modell for Improvement), johon myös Toyotan Lean, Six Sigma ja muut kehitysmenetelmät perustuvat.

Keskeinen kysymys on, kuinka muutoksista saa jalostettua yritystä ja organisaatiota parantavan muutoksen. Valitettavasti vain ani harvasta muutoksesta muodostuu parannus, joka todella lisää organisaation suorituskykyä. W. Edwards Deming totesi kirjassaan The New Economics, että vain 5 % yritysjohdon muutoksista johtaa parannukseen. Kirja perustuu Demingin "Syvällisen tiedon teoriaan", joka on tieteellisen parantamisen perusteoria ja takaa onnistumisen. "Parantamisen käytännön oppaassa" esitetään kohta kohdalta muutoksen jalostaminen parannukseksi. Kirjassa esitetään myös täydellinen 72 muutoksen lista, jotka johtavat parannukseen. Enempää muutoskohtia ei ole vielä löydetty, jotka johtaisivat parannukseen. Kirjassa esitellään keskeiset parannustyökalut ja menetelmät Six Sigmasta Leaniin ja 8 D:n. Muutoksessa ja parannuksessa tarvitaan rutkasti tietoa ja taitoa, jotta vältytään epäonnistumisilta.

Suosittelen kirjaa kaikille kehittämisen ja laadun ammattilaisille. Kirja on laadunparannuksen klassikko!

Vähissä (2kpl varastossa)

  • Kirjoittajat:

    Gerald J. Langley, Ronald D. Moen, Kevin M. Nolan, Thomas W. Nolan, Glifford L. Norman, Lloyd P. Provost

  • Julkaisuvuosi:

    2009

  • Sivuja:

    490

  • Tuotemuoto:

    Kovakantinen

  • Kieli:

    Englanti

Ostosten maksaminen on laatutieto-verkkokaupassa turvallista ja helppoa. Suosittelemamme maksutapa yrityksille on lasku. Vaihtoehtona tarjoamme Paytrailin pankkimaksut ja korttimaksamisen yritys- ja kuluttaja-asiakkaille. Emme säilö mitään arkaluonteista materiaalia, vaan kaikki luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot syötät itse suoraan pankin tai maksupalveluntarjoajan sivuilla.

Kirjojen ollessa varastossa toimitusaika on normaalisti 1 – 5 arkipäivää. Toimitus postitse. Erikoistilauksen toimitusaika vaihtelee 1 vk:sta 2 kk:een. Laskulla tilattaessa maksuehto 14 pv netto. Viivästyskorko korkolain mukaan.